Shop

Jeg har ikke modtaget min vare – hvad nu?

Ved manglende leverance fremsendes forespørgsel pr. e-mail til info@hiway.dk , hvor du bør medsende en kopi af ordren eller fakturaen som du har modtaget som bevis for bestilling på e-mail. Alle pakker bliver sendt med Post Danmark A/S eller Geodis Wilson/GLS, og kræver modtagerkvittering, det er en ekstra sikkerhed for at pakken når frem til den rette modtager. Forsvinder en…
Læs mere

Fragtpriser

VÆGT  Fragtpriser Post Danmark Geodis Wilson/GLS Erhverv Privat Erhverv Privat Normal PakkeShop Med omdeling Normal Express Pakkeshop 0-1 kg 40 50 64 64,80 110 40 1-5 kg 45 60 64 64,80 115 45 5-10 kg 50 75 88 64,80 120 50 10-15 kg 55 100 136 80,80 125 55 15-20 kg 75 120 136 0…
Læs mere

Hvor er mine pakker?

Når du har modtaget din e-mail fra os med track og trace nummeret på din(e) pakke(r) kan du følge dem på transportørens hjemmeside. Har du af en eller anden årsag mistet din e-mail med nummeret for den pågældende ordre kontakt da venligst Hiway Data ApS.  Er der af en eller anden årsag ikke udstedt track og trace nummer eller har du…
Læs mere