Opkøb og nye tiltag.

Efter overtagelsen af Teleadvice i efteråret 2013 har der været arbejdet intensivt på at integrere de løsninger som Teleadvice solgte i de løsninger som Hiway® Data ApS solgte.

Salget af ELMEG omstillingsanlæg er fortsat uændret, og vi er den eneste 2 stjernede partner i Danmark.

Salget af Bintec routere og VPN løsninger er intensiveret, og sammen med de nye Internet løsninger vi tilbyder, har vi her et meget stærkt produkt, der kan tilbyde en skalerbar løsning, fra den lille virksomhed til store decentrale løsninger.

Sommeren 2015 har vi indledt et samarbejde med Future IT, som gør at vi nu kan tilbyde ekspertise i WEB hoteller, WEB Shop løsninger, Hosting og design af hjemmesider på højt kvalificeret niveau.

Som Vendsyssels eneste certificerede partner hos Flexfone sælger vi nu TDC internet på kobber. Denne løsning er typisk både billigere og hurtigere end andre løsninger på samme kobberforbindelse. Vi kan via online forespørgsel hos TDC normalt inden for få minutter fortælle hvilken hastighed vi kan levere på din adresse. Typisk leverer vi en højere hastighed end der ellers leveres, da vi bruger den nyeste teknik. Der leveres 1 fast IP adresse, og flere kan tilkøbes. Desuden er det muligt at lave sammenhængende forbindelser til afdelinger og hjemmearbejdspladser. Forbindelserne er døgnovervåget, fejlmeldinger modtages døgnet rundt på bemandet vagtcentral. Ved væsentlige fejl starter reparation døgnet rundt inden for 1 time.

Efter at vi i mange år solgte fysiske omstillingsanlæg, så fokuserer vi i stigende omfang på hostede omstillingsanlæg. Vi er Vendsyssels eneste certificerede sælger af Flexfone omstillings løsning.

Her Kan vi tilbyde jer: En fleksibel og skalerbar løsning. Fuld integration af mobiltelefoner. Baseret på TDC’s netværk.

Ingen binding, vi tror på løsningen, så vi har ikke behov for at binde jer. Dette er for eksempel en stor fordel for sæson-virksomheder, da løsningen kan skaleres op i takt med at medarbejderne tiltræder og reduceres i takt med at der er færre medarbejdere. I beholder jeres numre, da vi ikke takserer numre, men kun ”brugere”.

Løsningen indeholder blandt andet:
Avanceret sammen knytning af den enkelte medarbejders bord-/trådløs telefon og mobiltelefon, medarbejderen kan selv vælge hvilket nummer der vises ved opkald, mobiltelefonen kan f. eks. Vise jeres hovednummer når der ringes op, eller bordtelefonen viser mobilnummeret. Det kan tidstyres, så der vises et nummer i arbejdstiden, og et andet nummer uden for arbejdstid. Systemet er baseret på investering i opstartsomkostninger, bord og eller trådløse telefoner, der alle skal tilsluttes et lokalnetværk, uddannelse af brugere, månedlig abonnement pr. ”bruger”, 3 forskellige mobilabonnementer og lave trafik takster.

Vi demonstrerer gerne løsningen hos jer.